2010. május 16.

TÚRÓ RUDI




Egy kedves olvasómtól kaptam a jóhírt, hogy megjelent a Magic Milk laktózmentes túrórudija, natúr ízesítésben! Utánajártam, tényleg finom és nem is olyan drága: 69 Ft darabja. Kapható a Cora-ban, és még néhány nagyobb üzletben.



Kérem, aki többet tud a fellelhetőségéről, írja meg nekünk!

Nagyon sok szeretettel várok minden olyan információt, receptet, amely segíti a laktózérzékenyek mindennapjait, akár az új termékekről, akár főzési trükkökről, minden apróság fontos lehet.

Nagyon köszönjük az információt!!!

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!
Az Interspar-ban is van, és többféle laktózmente terméket is árulnak a túró rudin kívül, és az eddig megismert árakhoz képest itt a legolcsóbb, a joghurt, tejföl, tej, törő rudi. A saját Sparos Laktózfree emblémás termékeket érdemes keresni.
Kérdésem is lenne:
Van olyan laktóz mentes tej, ami, nem alacsony, 1.5%-os zsírtartalmú?
Köszönettel: Edina

Ambrus Krisztina írta...

Szia Edy!

Nagyon köszi az információt! Valóban így van, én magam is teszteltem ezeket a termékeket.

Egy kis csokorba összegyűjtöttem azokat az élelmiszereket, amiket eddig Magyarországon megtaláltam. De szerintem ez megér egy bejegyzést, így kérlek a kérdésedre adott válaszomat nézd meg a mai bejegyzésemben: EGY CSOKOR LAKTÓZMENTES TERMÉK címmel.

Szép napot!

Krisztina