2010. január 18.

VEGETARIÁNIZMUS

Mindig előszeretettel szoktam hallgatni a húsevők (főként férfiak) véleményét a hús nélkülőzéséről és remekül szórakozok azon, ahogy ecsetelgetik a fogazatot, meg az izmokat, meg az ilyesmit.
Számos vicces véleményt tudnék itt most elmesélni, amit már végig kellett hallgatnom, például egy lány szájából hallottam, hogy magevőknek hívta a vegetáriánusokat nem is kicsit degradáló hangsúllyal, de ezt a legutóbbit, ezt muszáj megosztanom mindenkivel! Íme az emberi faj egy díszpéldányának véleménye (aki természetesen magát az evolúció csúcsának tartja) a húst nem evésről, idézem:

"Ha nem ennénk húst, elsatnyulnánk..." és ezt meggyőződésből ám! Úristen...

Aztán én az erőteljesen nevetésbe transzformálódó mosolygásomat leplezvény csak annyit kérdeztem, olyan elsatnyultá, mint amilyen én vagyok? Erre a zavart felismerést leplezvén, hogy ilyen kézzelfoghatóan élnek még ép és egészséges emberek HÚS NÉLKÜL, az illető elkezdett magyarázni, hogy hát ő, izé, azt nem is úgy értette. Óriási volt minden esetre! Nagyon tetszik ez a mondat!

Nincsenek megjegyzések: