2009. november 5.

ÉS MÉG ÚJ LAKTÓZMENTES TERMÉKEK MAGYARORSZÁGON!!!

Milyen vicces, most hogy írtam a metrós termékekről! Este meglátogattam egyik legjobb barátnémat, aki a kezembe nyomott egy Spar újságot, az első lapján vadi új laktózmentes termékekkel!!! (Köszi Anita) A tej hihetetlenül olcsó, ráadásul most akciós is, szóval alig több, mint 200 Ft, ami azért valljuk be, a többi 400-500-900 Ft-os, számunkra is fogyasztható tejhez képest egy megváltás.
Vittem is a jó hírt, a Laktózérzékenyek Társaságának klubjába, ahol már addigra ők is értesültek az új termékekről. Felíratkoztam a terméktesztelésre is, nem tudom beválasztanak-e...

Azért kíváncsi vagyok, meddig leszek ezek a termékek forgalomban és persze, hogy meddig lesznek olcsóbbak, mint a többi, mert azért az egészséges verseny fogalmáról kissé mások az elképzeléseim, mint ami itthon zajlik, de hát ne legyünk annyira magyarok (azaz pesszimisták), hátha ezúttal tényleg valami jól sül el.


A Spar boltok egyébként is szerintem kezdik megközelíteni az elvárt minimumot mind a választékban, mind pedig a szolgáltatás szintjén. A többi, a M-csel az élen, hát siralmas. Itt, ahol lakom, példának okáért, a környéken egyetlen élelmiszerbolt van, és az pont egy a fent említett "kedvencM"-ből: 0, azaz NULLA, ZÉRÓ áruválasztékkal. És itt nem a különlegességekről beszélek, hanem az alapélelmiszerekről. Az, hogy iható ásványvíz soha nincs, csak ezek a "renyhe" (bocsánat: enyhe), de szénsavmentesnek mondott vacakok vagy, hogy 3 különböző WC papír képezik az óriási áruválasztékot, amelyből természetesen mindhárom illatosított (amit gyűlölök) és persze drága is, ez mind hagyján. De hogy nem lehet kapni fahéjat, az szerintem durva. Persze így el sem várhatom, hogy bármiféle laktózmentes cuccuk legyen, mert az kimerül abban, hogy kéthavonta egyszer rendelnek kb 1 kartonnyi tejcukormentes tejet, ami persze hipp-hopp el is fogy. Ha erről lemaradsz, barátom, akkor így jártál.
Így kénytelen vagyok egy sokkal távolabbi boltból BKV-n cipelni haza a tejtermékeket.
És én még a jól ellátott fővárosban lakom. Amikor a szüleimhez utazok, hát ez a téma egy külön bejegyzést is megér.

Egyébként találtam végre kecske joghurtot egy bioboltban, én bírom a kecsketejből készült termékeket, fél liter 550 Ft. De miért? Kész vagyok ettől. Még jó, hogy végre van. Csak nem tudom, ki fogja megvenni.

Na, de örüljünk most egy kicsit annak, ami van. Spar. (Ez most úgy hangzik, mint egy reklám. Pedig egy fillért sem kapok érte sajna... De kár!)

Nincsenek megjegyzések: